Худалдан авах ажиллагааны мэдээллийн хүснэгт – Хүүхдийн Баянбулаг зуслангийн их засварын ажил
Posted by khovdmn on 2013/06/06
1 | Худалдан авах бараа, ажил, үйлчилгээний нэр, товч тодорхойлолт | Хүүхдийн Баянбулаг зуслангийн их засварын ажил |
2 | Худалдан авалтын хэлбэр
(Нээлттэй тендер, харьцуулалтын арга, шууд гэрээ байгуулах, зөвлөх үйлчилгээний гүйцэтгэгч сонгох) |
Нээлттэй тендер шалгаруулалт |
3 | Төсөвт өртөг | 200 000 000 /хоёр зуун сая/ төгрөг |
4 | Хөрөнгө оруулалтын төрөл
(улсын төсөв, орон нутгийн төсөв, эрх шилжиж ирсэн г.м.) |
Улсын төсвийн хөрөнгө оруулалт |
5 | Худалдан авах ажиллагааны төрөл
(бараа, ажил, зөвлөх үйлчилгээ, зөвлөхөөс бусад үйлчилгээ) |
Ажил |
6 | Урилга ба үнийн санал
(ОНМХ-ээр зарласан буюу хүргүүлсэн байдал, давтамж, огноо г.м.) Урилгыг хавсаргана. |
|
7 | Үнэлгээний хороо
(Бүрэлдэхүүн, дарга, гишүүдийн нэрс, албан тушаал, ТББ-ын төлөөлөл орсон эсэх г.м.) |
|
8 | Үнэлгээний хороо ажилласан байдал
(тендерийн ямар баримт бичиг, материал бэлтгэсэн, хэзээ яаж хуралдсан, тендерийн үе шатууд, гэрээ байгуулах эрх олгосон дүгнэлт зөвлөмж гаргасан огноо дугаар г.м.) |
|
9 | Тендерийн нээлт
(Огноо, нээлттэй байдал г.м.) |
Тендерийн нээлтийг 2013 оны 04 сарын 29-ны 09 цаг 50 минутад ЗДТГ-ын 1 давхар Иргэний танхимд Үнэлгээний хорооны гишүүд, оролцогчдыг төлөөллийг оролцуулан сонирхсон этгээдийг оролцох боломжоор хангаж нээлттэй зохион байгуулав. |
10 | Тендерт оролцогчдын тоо, нэрсийн жагсаалт |
|
11 | Шалгарсан компани, байгууллага
(Товч танилцуулга, бүртгэл, удирдах албан тушаалтан, хаяг г.м.) |
Тендерт “Буянтын боргио” ХХК шалгарсан. Ховд аймгийн Жаргалант сумын Рашаант баг 14-14 тоот. Барилгын угсралт, засварын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг. Захирал Д.Энхбаяр Утас: 99478588, 99438588 |
12 | Гомдол гарсан эсэх, хэрвээ тийм бол хэн гаргасан, гомдлын агуулга, хэрхэн шийдэгдсэн | Үгүй |
13 | Худалдан авах гэрээ байгуулсан
(огноо, дугаар г.м.) |
|
14 | Гэрээнд зааснаар, хэрэгжиж эхлэх ба дуусах хугацаа | |
15 | Хэрэгжиж эхэлсэн огноо | |
16 | Хэрэгжилтийн явц:
… сарын … –ны байдлаар |
|
17 | Хэрэгжилтийн явц:
9-р сарын 17-ны байдлаар |
|
18 | Хэрэгжилтийн явц:
11-р сарын 25-ны байдлаар |
|
19 | Хэрэгжиж дууссан буюу худалдан авах гэрээг дүгнэж бараа, ажил үйлчилгээг хүлээж авсан огноо, баримт бичгийн дугаар | |
20 | Худалдан авалтын чанар, үр дүнгийн талаархи мэдээлэл, дүгнэлт |
Leave a comment